Klantvriendelijkheid dienstenchequebedrijven

Wil je klantvriendelijk en klantgericht leren werken? Wil je complimenten ontvangen van de klanten over jouw personeel? Dan is deze opleiding iets voor jou. In deze opleiding leren de deelnemers hoe je klantvriendelijk en klantgericht kunt werken.

Onze opleiding werd erkend door het Sectoraal Vormingsfonds Dienstencheques (Vorm DC), met het erkenningsnummer VG_E_06404.

Leerinhoud:

  • Wie is de klant?
    • Verwachtingen
    • Generatieverschillen
  • Contacten met de klant
    • Bedrijf
    • Werkgever-consulent
    • Klant
    • Afwezige klant
  • Klantvriendelijkheid versus klantgerichtheid
    • Discretieplicht
    • Werk versus privé

Lesgevers:

WIj doen enkel beroep op ervaren lesgevers die in de praktijk staan en die al heel wat ervaring hebben m.b.t. het thema dat zij zullen aanbrengen.

Duurtijd:

4 uur

Methodologie:

Onze lesgevers wisselen steeds praktijk met theorie af, zodanig dat deze opleiding zeer praktijkgericht is en de deelnemers direct de transfer kunnen leggen met hun eigen setting.

Aanbod op maat

Ik wens graag een opleiding in mijn eigen bedrijf


Vraag offerte aan
Schrijf u in op onze nieuwsbrief

Ontvang gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!